Home / Šola IBMS Akademija Montessori / Vzgojni načrt šole

 

Vzgojni načrt vsebuje vzgojne dejavnosti in oblike vzajemnega sodelovanja šole s starši ter njihovo vključevanje v uresničevanje vzgojnega načrta. Vzgojne dejavnosti so proaktivne in preventivne dejavnosti, svetovanje, usmerjanje ter druge dejavnosti (pohvale, priznanja, nagrade, vrste vzgojnih ukrepov in podobno), s katerimi šola razvija varno in spodbudno okolje za doseganje ciljev, ki jih navaja slovenska zakonodaja.

Nekatere akcije v prvem triletju so naslednje:

  • ›jutranji pozdrav;
  • ›socialne igre;
  • ›praznovanje osebnih, državnih praznikov, jelkovanje, pustovanje …;
  • ›podkrepitev pozitivnega vedenja, ki spodbuja ugodno socialno klimo;
  • ›uporaba vljudnostnih izrazov;
  • ›vaje za sproščanje;
  • ›razvijanje ugodne socialne klime (s socialnimi igrami), občutka varnosti, zaupanja in sprejetosti, izvajanje dejavnosti, ki postavljajo v ospredje medsebojno povezanost in sodelovanje;
  • ›oblikovanje oddelčnih in šolskih dogovorov o temeljnih vrednotah skupnega življenja in načinih ravnanja – pravila šole in oddelka;
  • ›poudarjanje in nagrajevanje zglednega vedenja učencev, pogovori o takem vedenju;
  • ›izvajanje dejavnosti, ki povezujejo učence, delavce šole, starše in lokalno skupnost.

Sodelovanje staršev in šole:

  • ›redna udeležba staršev na roditeljskih sestankih,
  • ›spremljanje otrokovega dela v šoli na govorilnih urah,
  • ›sprotno reševanje problemov in sprotno medsebojno obveščanje,
  • ›enake vrednote in jasno postavljena pravila v šoli in doma,
  • ›OVUNU – osebni vzgojno-učni načrt učenca,
  • ›delavnice in predavanje.

 

Kaj pa starši? Kako starši doprinesejo k pozitivnemu otroku in sodelovanju s šolo:

  • ›zgled,
  • ›veliko pogovorov,
  • ›dobri odnosi v družini,
  • ›spoštovanje sebe in drugih,
  • ›spoštljiv odnos do dela,
  • ›spoštovanje drugačnosti,
  • ›določitev in dosledno upoštevanje pravil.